Voorwinden schijt op omwonenden

Vanmorgen vroeg al in onze mailbox hebben wij het verzoek gekregen van een vaste lezer of we zijn verhaal iets meer bekendheid willen geven. Aangezien fatsoen en respect voorop staan bij ikwasinharen.nl en dit verhaal toch wel echt hufterig is, krijgt lezer B. zijn stukje.

In april 2015 koopt B. een nieuwe tweedehands auto. B. woont in een drive-in woning en heeft een inpandige garage op de begane grond. Om in de garage te komen, moet hij over het parkeerterrein van Voorwinden Retail B.V. De eerste de beste dag dat B. met zijn nieuwe tweedehands auto zijn garage uitrijdt en het parkeerterrein wil verlaten, maakt hij, naar eigen zeggen, een enorme klap met de auto. Gevolg: de voorbumper is geschaafd, de sideskirts staan krom en de beschermkap van de motor is beschadigd. De totale schade geschat door een schadeherstelbedrijf bedraagt zo’n 1200 euro. Een kleine blik op de plaats des onheils leert ons dat de helling waar B. met zijn auto de klap maakte, dat de helling van de stoepband inclusief straatwerk veel te steil is. Dit wordt bevestigd door de diverse beschadigingen aan het straatwerk, waaruit blijkt dat mensen regelmatig even hun auto schaven bij het op en af rijden aan de straatstenen. Na een melding bij de desbetreffende gemeente, wordt B. doorverwezen naar Voorwinden Retail B.V. Het verhalen van de schade lijkt al snel een kastjemuurverhaal te worden en B. schakelt zijn rechtsbijstand verzekering in. De rechtsbijstandverzekering probeert met iemand in contact te komen van Voorwinden Retail B.V., wat dan uiteindelijk de heer P. zou moeten zijn.
beschadiging straatstenenVoorwinden Retail B.V. sponsort zo’n beetje alles, zolang de kledingwinkel maar uitgebreid genoemd wordt. Goed, je zou dus zeggen dat de heer P. de rechtsbijstand netjes terugbelt en het voorval bespreekt of op zijn minst roept dat het B. zijn eigen fout was. Maar de heer P. is volgens zeggen van het personeel nooit aanwezig, terwijl de heer P. volgens B. toch regelmatig zijn auto aan de achterkant van de winkel pleurt, zodat het voor andere automobilisten al een stuk moeilijker wordt om het parkeerterrein op of af te rijden. De rechtsbijstandmevrouw geeft niet op en besluit de heer P. diverse emails te sturen met het verzoek om contact op te nemen met haar. Ook hier wordt geen gehoor op gegeven.

Na een klein buurtpraatje komen wij erachter dat Voorwinden Retail B.V. werkelijk schijt heeft aan alles en iedereen. Bij een paar huizen verder is door een klant van Voorwinden een deuk in de garagedeur gereden. Tegen de overburen van de bewoners wordt vrolijk verteld dat Voorwinden netjes alles heeft opgelost en de bewoners een nieuwe deur heeft gegeven. In werkelijkheid heeft Voorwinden de bewoners gewoon laten barsten en hebben zij zelf voor een nieuwe garagedeur moeten zorgen.

Verder is het prima winkel, met keurige mensen. Maar mocht u een veel te dure spijkerbroek willen aanschaffen bij Voorwinden, bedenk dan dat u uw auto flink kunt beschadigen door de ondeugdelijke bestrating die daar ligt en dat de grote imposante winkelpanden deels gefinancierd zijn met het benadelen van de medemens. Én alles is op eigen risico! Voorwinden neemt in ieder geval geen enkele verantwoording.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s