Wat is het clubblaadje van Hans Nijenhuis toch een zegen voor de journalistiek. Sinds zo’n bureaumedewerker een lovend artikel over een dwdd-optreden van Claudia de Breij in de krant gooide, is de journalistiek voorgoed veranderd. De bureaumedewerker hoorde het anti-brexitliedje van Claudia en dacht ‘hier moet ik iets mee. Ik ben journalist, dus dit spektakel moet in de krant. Stel je voor dat ik niks over dit liedje schrijf en dat de concurrent wel een stukje op de showbizzpagina heeft staan, dan lacht iedereen mij uit.’ Maar hoe vind je tegenwoordig mensen die jouw mening bevestigen. Op Twitter. Dus de bureaumedewerker tikte in de zoekbalk Claudia de Breij, moest even goed zoeken tussen alle negatieve tweets over het deugkotspianoliedje, frommelde uiteindelijke 5 positieve tweets onder zijn artikel en kon dus concluderen dat het anti-brexitliedje van Claudia de Breij echt fantastisch was. Ook Hans Nijenhuis tweette dat het een fantastisch liedje was en zo lag er wederom een gevulde krant in de kiosk.
Op deze manier willen wij ook columns schrijven. Heeft u wel eens gehoord van #Stemzeweg? Natuurlijk heeft u daar wel eens van gehoord, want #stemzeweg imponeert op Twitter. Iedereen gebruikt de #. Iedereen gaat Rutte III kapot maken. Iedereen gaat ze wegstemmen. Op internet zegt iedereen dat ze dit kabinet weg gaan stemmen. Waarheen? Naar de vergetelheid. Er is zelfs een stichting Stem Ze Weg opgericht. Die Stichting Stem Ze Weg gaat er alles aan doen om ze weg te stemmen. Rutte III moet weg. De # imponeert in ieder geval en om dat te bevestigen plakken we weer 5 willekeurige tweets onder dit bericht.