Close Menu
ikwasinharen.nl
  • Home
  • Nieuws
  • Politiek
  • Internet
  • Amusement
  • Geschiedenis
  • Culinair
  • Disclaimer
Facebook X (Twitter) Bluesky
Facebook X (Twitter) Bluesky Threads
ikwasinharen.nl
  • Home
  • Nieuws
  • Politiek
  • Internet
  • Amusement
  • Geschiedenis
  • Culinair
  • Disclaimer
ikwasinharen.nl

Feyenoorders kunnen zich wel voor hun kop schoppen

1
Door Jaimy Fox op 3 april 2017 Sport

kopschopFeyenoord heeft zich zondag weer van zijn beste kant laten zien. Zowel op het veld als daar buiten. Werden ze op het veld weggevaagd door een gretiger en feller Ajax. Thuis in Rotterdam sloeg de sfeer al snel om na de knal van Klasse Schöne. Er kwamen berichten binnen van de te verwachte antisemitische spreekkoren. Te veel coke en drank mixen is overigens nooit een goed idee. Maar helaas kent het Legioen genoeg leeghoofden die met een berg coke en liters bier op, hun 18 jarig durende frustratie willen botvieren. Maar wat te doen als er geen neuzen in de buurt zijn? Juist, dan kopschop je gewoon een mede supporter. Als een leger Polen ging men de eigen stad ook nog eens verbouwen. Nog veel succes met het te behalen kampioenschap… 2-1! Het was nog lang gezellig in Amsterdam en onrustig in Rotterdam.

#Feyenoord aanhanger schot tegen iemand zijn hoofd terwijl hij op de gornd ligt. Dit omdat je ploegje heeft verloren. #kansloos #ajafey pic.twitter.com/hZ6BmRKXUc

— Serman (@sermandraoof) 2 april 2017

Buy Me a Duvel
Ajax Feyenoord Hooligans Kopschoppen Voetbal
Share. Facebook Twitter Threads Bluesky Copy Link
Jaimy Fox

Related Posts

Jagen en vissen deel 1: jagen in Noorwegen

De voetbalcarrière van Suuz

WK2026 (en ik blijf binnen)

1 reactie

  1. Neuzencorrector op 3 april 2017 20:37

    er word hier komen wij uit Rotterdam, kan je dat niet horen dan gezongen- gaat van ene supportersgroep naar de andere. Vuige insinuaties van onwetende sufneuzen dus. Zoals gewoonlijk

ikwasinharen.nl
Doneren?

Recente financiële misstappen

lssnbrg — “Ik wou koffie voor je kopen maar ik heb geen credit card”

@pronkie002 — “ ”

@1982 — “Suuz het volgende bakkie pleur of thee met taart is van mij!”

PadThaiPivo — “Suuz! Ik haw no alles lêzen. Dat fertsjinnet in vlaai!”

Corrie — “Voor de thee van Suuz.”

Buy Me a Duvel
Schrijvers
  • Blonde Hond
  • Carla Chemtrail
  • Dichter tegen Wil en Dank
  • A Dutchman i Norge
  • Ik was in Haren
  • Luiz du la Pelz
  • Suuz Sjravelt
IWIH Focus ST build
Copyright © 2026 ThemeSphere. Powered by WordPress.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.