Close Menu
ikwasinharen.nl
  • Home
  • Nieuws
  • Politiek
  • Internet
  • Amusement
  • Geschiedenis
  • Culinair
  • Disclaimer
Facebook X (Twitter) Bluesky
Facebook X (Twitter) Bluesky Threads
ikwasinharen.nl
  • Home
  • Nieuws
  • Politiek
  • Internet
  • Amusement
  • Geschiedenis
  • Culinair
  • Disclaimer
ikwasinharen.nl

Streetfighter 2

0
Door Ik was in Haren op 16 juli 2015 Alledaags

Vroeger had je geen GTX-kaarten, Xbox-ones of tablets. Geen peperdure Razer toetsenborden of muizen met 16.000 dpi. Niets geen HD of UHD, maar gewoon 16 kleuren en het aantal pixels kon je met het blote oog tellen. In die tijd had je een MSX of een commodore 64 en was je net zolang met laden bezig als je dat uiteindelijk kon spelen. En toch bleef je die games keer op keer opnieuw proberen. Je had toen namelijk nog geen laffe saved games, waardoor je, als je eenmaal af was, weer helemaal opnieuw kon beginnen. Vandaag gaan we Streetfighter 2 opnieuw spelen en ons opnieuw aan een stukje geschiedenis irriteren! Aaarrgghhh (Klikkkk om te spelen…)

[archiveorg id=segasms_Street_Fighter_II_1997_Capcom_-_Sega_-_Tec_Toy_BR]

Buy Me a Duvel
game streetfighter
Share. Facebook Twitter Threads Bluesky Copy Link
Ik was in Haren

Related Posts

#ikhaatvliegen deel 5

Pinkpop, dag 1: over grondzeilen en feestmeubilair

Kriebels en lachknobbels

Reacties staan uit

ikwasinharen.nl
Doneren?

Recente financiële misstappen

lssnbrg — “Ik wou koffie voor je kopen maar ik heb geen credit card”

@pronkie002 — “ ”

@1982 — “Suuz het volgende bakkie pleur of thee met taart is van mij!”

PadThaiPivo — “Suuz! Ik haw no alles lêzen. Dat fertsjinnet in vlaai!”

Corrie — “Voor de thee van Suuz.”

Buy Me a Duvel
Schrijvers
  • Blonde Hond
  • Carla Chemtrail
  • Dichter tegen Wil en Dank
  • A Dutchman i Norge
  • Ik was in Haren
  • Luiz du la Pelz
  • Suuz Sjravelt
IWIH Focus ST build
Copyright © 2026 ThemeSphere. Powered by WordPress.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.